۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان مطرح کرد؛

اجرای ۴ نمایش در سومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در کاشان

اجرای ۴ نمایش در سومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در کاشان

کاشان - رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: چهار نمایش دیگر در ادامه سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد در کاشان اجرا می‌شود.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در کاشان اظهار داشت: این جشنواره امسال به یاد شهید هنرمند علیرضا شبانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز سه شنبه چهار نمایش در این جشنواره اکران می‌شود، ابراز داشت: اولین اجرا در نمایش «تلما» است که از ساعت ۱۷ توسط گروه انسیه الحورا و به کارگردانی ام البنین حیدری در تماشاخانه ماه فرهنگسرای مهر به روی صحنه می‌رود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه دومین نمایش امروز به نام «ایستگاه» از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در تماشاخانه سپهر فرهنگسرای مهر اجرا می‌شود، تصریح کرد: این نمایش توسط گروه ریحانه بهشت و به کارگردانی راضیه غلامزاده است.

وی نمایش «آشنای غریب» را سومین نمایش اکران شده در امروز دانست و گفت: این نمایش که توسط گروه ترنج و به کارگردانی رقیه عباسی است از ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه فرهنگسرای مهر اجرا می‌شود.

فرجی با بیان اینکه آخرین نمایشی که امروز اجرا می‌شود، «به رنگ یاس» نام دارد، افزود: این نمایش توسط گروه باران و به کارگردانی معصومه سپهری خواهد تهیه شده و از ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سپهر فرهنگسرای مهر اجرا می‌شود.

کد خبر 6227161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha